Bättre folk på en personalfest går nog inte!

Helgen gick tyvärr lite för fort, har knappt haft tid att träffa min älskling :/ Jobbade igår till klockan sex och efter det for jag snabbt hem för att hinna duscha eftersom jag svettades som ett djur på jobb när jag fick springa upp och ner till övervångingen för att städa... När jag kom hem satt Anders, joel och Linus i soffan och spela tv spel. :) haha. snabbt in i duschen som sagt och sen snabbt på med nytt smink sen kom Catte hit en snabb vända och sen åkte vi vidare till personalfesten som blev en riktigt trevlig kväll den läskiga blåa rutchibanan som jag aldrig någonsinn skulle våga åka åkte jag och Alex. Gaach! Blev kvar på Fabriken till klockan tolv sen beställde sanna ner taxi bilar till stan så blev det tempel och vid två-tre hämtade Anders mig och catte. sen blev det sängen direkt eftersom vi skulle jobba idag. Faktiskt inte farligt trött så jag stod ut till klockan sju. sen Var vi och handla lite käk till imrogn och nu kollar vi film. ska bara lägga upp några efterlängtade foton för några ;)

M¨nga bilder är tyvärr väldigt suddiga "undra varfr?"
Börjar med en bild för att göra alex så glad!


Mat dax. och vi som vatt så duktiga med denna mat fick äntligen smaka den också ;)



Jag och alex var de första två ut i leklandet ;)





Det finn en sak jag inte förstår och det är varför Meri Kollar sina naglar just där?
















Så nu orkar jag inte trycka upp mer bilder jag lägger in desto fler på Face sen. Pusspuss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0