BÖGBLOGG...

Min kväll blev sen igår fast jag var så otroligt trött först fastnade jag och älskling vid tvn och sen när klockan var ett tänkte jag gå och lägga mig men skulle kolla något på datorn först. Fastnade på gaybloggaren Amir och jag måste säga att den var helt super att läsa han skriver helt perfekt och hans sätt att göra det tror jag är bra för de killar som inte vågar komma ut med sin läggning. ne han var grym! det måste vara en stor förebild för de killar som är bögar, han verkar hel skön. så jag kom isäng klockan två och vaknade för snart en timme sedan hunnit steka ägg och duschat. ska åka till Anders kusiner idag som sagt.

PUSS OCH KRAM PÅ ER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0