busig fest

Tjena slutade vid halv sex idag sen blev det taco muma de var ett tag senn nu och de är ju så super gott. Sen nu har jag äntligen kommit till ro framför tvn.. Den 16 ska vi Ha busig personal fest på busfabriken som jag och tre tjejer till ska fixa ihop då chefen väntar ett nytt barn. Ska bli super nice bara att jag jobbar dagen efter då kan man ju lika bra sova över bland bollarna k'nns det som.. Skulle hoppa i säng vid halv tolv igår men hade ett missat samtal från mamma och ringde upp och det blev tyvärr ett väldigt långt samtal och när jag väl skulle dra mig till sängen sen var jag så arg och besviken så jag kunde inte somna på evigheter. JAG HATAR VERKLIGEN DEHÄR JUST NU. Man kan fan inte behandla folk på ett så orespektlöst sätt!!! så i morse åkte jag upp till mammi och pappi med bullar och en fin ros till min mamma som verkligen är den bästa i hela världen. Mina två brödrar har åkt iväg idag, Stefan har åkt tillbaka till gotland och morgan&Caroline till sälen.. Då kan jag kanske passa på att säga att jag ska även bli Faster igen till midsommar. Kan det bli bättre :D?

Nej nu blir det tv och jag tänkte bjuda på lite härliga bilder sedan den förra personal festen!
Ha det nicebajs











Tyvärr alla små barn elefanten är inte rikgtig :/




Dom bästa arbets kollegorna ever.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0