de är kämpigt!

vatt ledig idag också så nu har jag haft min helg i två dagar får hoppas på jobb imorgon annars kanske det blir en ledig dag till och isåfall ska jag städa och handla annars blir de jobb på torsdag iallafall.

Hämtade ut tabletterna till milli idag men de går inte att få i dom i henne på något sätt hon strejkar! fy vad jobbigt detta kommer vara i fem dagar. tur min kusin är djurdoktor :) så fick ringa henne och fick lite tips men de funka inte hur bra som de heller :/ aja de är bara att kämpa ! min lilla snuttis.

Var ute och gick med mamma i förmiddags underbart väder inte allt för kallt.
ne jag pallar inte skriva mer så vi hörs. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0