Djursjukhuset.

vaknade när mamma ringde och sen blev jag skrajsen för ljuden i trappen... tills jag väl såg att det var städerskan som hade hög musik på..

sen sa Mamma till mig ännu en gång att jag skulle ringa djursjukhuset för att höra vad som är fel på Milli, så självklart gjorde jag de och eftersom hon var så ung och det har hållt på så länge ville hon kolla henne ikväll så ska vara där klockan 17.20 " Hon har hosta, precis som kenelhosta typ" eller som hårbollar men hon har inga hårbollar. så sa tjejen i luren att det kunde vara astma eller ngot fel på lugnan.Kul att höra de då:/  så jag vågar inte annat än att komma på undersökningen i kväll. Våran älskade lilla Misse.. Äh varför skulle det vara de västa! De är bara vanlig hosta får vi hoppaS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0