berättelsen om thailand

vet ni vad jag skäms nästan över mig själv att skriva det men iallafall jag var i thailand i september och har inte fått in bilderna på datorn förän IDAG!!! jag ahr inte haft plats att lägga över alla bilderna på datorn förän nu så om jag är ledig imrogn ska jag ner till stan med Sara och framkalla. jag måste hinna framkalla bilder till Godfrey också innan nya uganda gruppen åker den 3 februari. aldrig känt mig så avis som jag gör för dom. attans jag längtar efter deras redovisning.. men tänkte lägga upp lite bilder från resan så ni får se lite :)


Vänte tidien var evig i köpenhamn så vi käkade lite burgare!

äntligen framme på vårt egna hotell efter lång resa.
den blev en liten tripp ner till stranden för att kolla läget där
packade även upp alla kläder i gaderoberna för att slippa rota
i väskan under två veckors tid...

vädret var inte det bästa denna dagen men de var varmt varmt varmt och skönt


första dagen skulle jag även vaxa benen och det var det
sämsta jag någonsinn varit med om..


Denna dagen åkte vi in till the big city. käade på donken och handlade massor till vår lya jg handlade även strumpbyxor som jag blev av med men erika hittade dom sedan i kylen. VAD TÄNKTE JAG PÅ?? hahaha

denna morgoen träffade vi sofies vänner..

handlade för otroliga summor på 7 eleven


efter en hemsk dag med flyg och TAXI till koh samet var vi framme i en otrolig stuga som jag skulle velat dela natten på med anders. toaletten var desto värre.

på denna ön var vädret vackrare än bäst





det bar vidare till bangkok med lång bussresa då jag nästan hann läsa ut min första hemska bok!










helt förstörd denna kvällen så vi åkte moppe till dinopark och spelade golf.




ja man skulle verkligen kunna kalla mig en äkta svensk flicka!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0