en bästa killkompis är inte det samma som en pojkvän

blev en jätte trevlig kväll med cecilia och thomas, blev först maxi där jag och thomas fixade en jätte fin blomma och lite frukt sen fastnade vi här i soffan framför ett program om transexuella, intressant. jag förstår inte föräldrar som inte kan acceptera sitt barns läggning, får jag ett barn som har en annan läggning än vad folk TYCKER är NORMALT så accepterar jag det fullt ut. jag tycker allt är normalt bara personen känner sig accepterad.

Sedan när vi lämnat cecilia fastnade jag och thomas som vanligt i våra allvarliga samtal som alltid känns värdefulla för han är en kille som alltid stöttar mig fullt ut som jag aldrig har kännt mig rädd att berätta saker som varit mina innersta hemligheter alla har rätt till hemligheter men när jag pratar med honom känns allt okej.. nu menar jag inte att Anders inte skulle stötta mig och acceptera allt men en bästa killkompis är något helt annat. Jag älskar verkligen min bästa vän och de kan jag inte säga till många vänner men till honom vet jag att det är mer än rätt- nu ska jag och anders kolla på en film och imorgon blir det skridsko! Ciiao



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0