ett år sedan vi åkte till Uganda

jag vet inte varför men det känns som dagarna är hur långa som helst just nu jobbade till halv fyra idag och sen har vi gjort middag och joel har kommit. mannen ska ut ikväll och jag ska mysa med fiia. dagarna känns nog så långa eftersom jag vet hur lång vecka jag har framför mig fortfarande. jag känner bara för att lägga mig i sängen och sova ut. jag har även blandat ihopa lite pannkaks smet :) så de blir pankakor för gänget ikväll..

imorgon blir det busfabriken visserligen så känns det konstigt nog inte riktigt som jag jobbar när jag är där. för alla underbara kollegor är som ett vanöigt nöje.

Puss på er ha en underbar fredagskväll eller om vi ska säga måndagskväll kanske???

CIIAO

vet ni vad förästen det är idag ETT år sedan vi begav oss till flygplatsen för att övernatt i ett hörn och sedan ta flyget till UGANDA!! :'( kanske skulle kunna lägga upp var dag nu i två veckort från min dagbok jag skrev för ett år sedan..


Några snuttar från dom första dagarna om resan bara typ så inget intressant egentligen...

Den 28 januari

Vi skulle träffas hela gänget klockan tio på knutpunkten för att ta båten vidare över till Danmark och sen tåget vidare till Kastrup. På kastrup övernattade vi hela natten i ett hörn."se bilder här nedan"

Det blev kortspelande och jag hade även turen att jag kunde somna lite.

 

Den 29 januari

Flyget mot Bryssel gick vid sju… Tog två timmar, sen satt vi och väntade i Bryssel ytterligare två timmar, då sedan Flyget mot Rwanda/Uganda skulle gå.

Vi satt fast i Rwanda pga. Elfel i en timme ungefär tills planet äntligen flög vidare till Uganda

Där satt vi ett släkt plan på Rwandas flygplats ”kändes inte okej”.







Jag börjar snart gråta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0