Fantastisk kväll

godmorgon alla sjusovare! här är jag pigg som alltid? haha not
inatt när jag skulle sova var jag däremot för pigg. Vi drog ner till Mezo och satt där från nio till tolv och sen mötte vi älskling och prata lite sen åkte vi vidare till stattena igen och tog ännu en kopp kaffe hemma hos ranne, sen hämta jag min sjukt fulla sambo klockan två i stan och när vi kommer hem lullade han runder här hemma helt förvirrad " han kom på han skulle ha pannkakor?" KRAAAS en tallrik gick paj mitt på mattan. jaaa och jag behövde sova jo..

Men jo kvällen var helt underbar allt flöt på och det kändes som det aldrig blev tyst. Jag som har tröttnat på att gå ut supa mig full tyckte detta var en helt fantastisk kväll som skulle göras OMOM...

Har inte direkt haft ro att sova nu på morognen jag är alltid så orolig att jag ska komma för sent. men jag är uppe iallafall ska snart starta lite kaffe och slänga i mig lite fulle. Puss och kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0