Fyllegubbe

Som sagt har haft en mysig kväll med Cecilia och sitter nu och tittar på Bigest loser vi var nere och handla pizza innan och kom upp och startade tvn saken var den att vi fastnade på helt fel pogram för att käka pizza, lite dålig självkänsla blev det allt.

när vi var nere på pizzerian träffade vi ett fyllo som trodde vi var syskon och hur kan man nu tro de? hahah dom är för kul dom där gubbarna.

Vi har suttit och kollat igenom alla mina Uganda bilder och filmer , det är trevligt när folk frågar ännu en gång hur känslorna var och det var där för jag berättar med hela mitt hjärta om den resan. de är något som dom flesta som känner mig vet. sen finns de ju folk som hört berättelser om och om igen. Vi kom på en liten grej som vi inte avslöjar . haha snart när vi smält maten ska vi köra upp till Thomas och sen ska lämna cecilia vid tåget senare :/

jaja nu ska jag dra mig det kommer bli en trevlig kväll med två av mina bästa vänner saknar dock fia väldrigt mycket!!

CIIAO BELLAA






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0