Han har det i blodet.

filmen var inte de bästa jag sett så de var verkligen inte något jag skulle rekomendera att se på BIO bättre skulle de vatt om man hyrt den längre fram. men de var en trevlig kväll tyvärr inte med Bh. men men de tråkiga med bio är att man knappt snackar på så mycket. i mitt och anders förhållande har det alltid varit mysigare framför tvn i soffan med täcke har aldrig förstått varför de är så romantiskt att sitta i en biosalong med massor av folk när man kan ligga hemma och mysa och pausa när man vill. jag tycker att bio är en vännskaps grej en sällskaps sak. nu blir de tv på trean.. CIIAO CIIAO


förästen jag var egentligen bjuden till  elias lilla ettårs kalas idag men kände inte att de kändes så bra för jag var rädd att hela släkten skulle vara där och nu i efterhand fick jag reda på att de barar var kompisar som skulle dit så jag fick ett förbaskat dåligt samvete. Elian är min bästa uppväxt kompis son. hahah skulle man kunna förklara de bättre? de finns stunder jag saknar så ofantligt mycket av dnna tjejen men våra band försvann lika fort som tårarna torkar på kinden. man kan nästan säga att de var min första Sambo för vi bodde ihop under skolgången rätt mycket. GUD jag sitter och ler för mig själv när jag skriver här nu och tänker tillbaka. helt fantastikt. :) LOVE LOVE LOVE så de blir en träff denna eller nästa vecka så lilla elias ska få en liten present :D eller LILLA elias är det ju verkligen inte mer. han är stor nu och kommer bli en stilig raggare en dag ;) han har det i blodet. MUHAHAH







Kommentarer
Postat av: sofie

första sambo här :D

Saknar våra tider jätte mycket,!

Haha , ja raggare det har han i blodet , han får ju lära sig utav dom bästa :D

2010-01-25 @ 22:23:28
URL: http://sofie90le.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0