hejdå julen nu ser vi fram emot sommaren!

då var det väl dax att börja packa ner julsakerna är det inte så?
tråkigt jag som tyckte det var så mysigt i lägenheten med allt jul pynt. ska försöka få ordning på nerpackningen så jag hittar det nästa år.:) sen blir det Ikea någon dag så jag kan handla en stor växt att ha där julgranen står :) Solen steker in genom fönstret så jag blendas här vid datorn. det blir inte skridsko idag det blir en mysig strand promenad istället, vädren är ju helt underbart just nu solen står på mot den vita marken och de är inte allt för kallt. mysigt men är det inte så att så fort jul och nyår är förbi känns det som sommaren närmar sig med storm steg?

Vi planerar en resa tillsammans med joel och patricia i sommar men jag och anders pratade även om att han kunde spara sina veckor detta året så man kan åka iväg någon stanns under två månader nästa år istället. vii får se jag tror inte han orkar en sommar utan ledighet igen så vi får se men de är så mysigt idag.


Puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0