I wanna grow old with you.

Tycker denna låten är så mysig och den får mig att tänka så mycket:) jag goggla fram översättningen till svenska tänkte kunde lägga upp den här. Texten är så fantastisk och passar så bra till min Älskling.









Annnan dag
Utan ditt leende
En annan dag passerar bara genom
Men nu vet jag
Hur mycket det betyder
För dig att stanna
Här med mig

Den tid vi tillbringat isär får vår kärlek att växa sig starkare
Men det gjorde så ont att jag inte kan ta det längre

Jag vill åldras med dig
Jag vill dö liggande i dina armar
Jag vill åldras med dig
Jag vill  titta i dina ögon
Jag vill vara där för dig
Dela allt du gör
Jag vill åldras med dig

Tusen mil mellan oss nu
Det får mig att undra hur
Vår kärlek inatt fortfarande är så stark
Det gör vår risk rätt hela tiden





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0