kärleken övervinner allt

Nu sitter jag hemma vid datorn tänkte städa lite så vi slipper göra de under helgen är ledig nu till helgen ska bli så skönt.. förhoppningsvis träffa fia en massa också för hon är också ledig denna helgen!! super.. när jag är hemma såhär utan anders och lyssnar som jag gör idag på wstlife.så bara saknar jag min älskling så mycket!!

finns det något bättre än kärlek? skulle inte tro det? skulle kunna gör allt bara jag får ha mitt liv med anders rästen av livet. har spenderat snart fem år tillsammans och för mig finns det inget som heter kännslorna svalnar. var gång han kommer hem får jag all lycka i kroppen och önskar det kommer vara såhär föralltid. Hur skulle mitt liv se ut idag om jag aldrig träffat dig? Vi hart skapat oss efter varandra, i was born to love you..

Att vakna utan anders ä'r det värsta jag vet även när jag var utomlands tvåtusennio var morgonen de värsta innan man kommit igång är de jobbigt att förstå att man inte får vakna ihop och få en morogn kyss och en varm "bamsekram" för mig är kärlek det vackraste i livet. Hoppas vi bygger vidare till döden tillsammans! för du är det bästa som hänt mig.. jag älskar dig mer än något annat.
varit tillsammans snart i fem år och bott tillsammans lite mer än två år..

LIVE FOR SOMETHING OR DIE FOR NOTHING!!
livet är kärlek.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0