Konditoriets goda ost bullar!

tjena..

efter maten igår fastnade jag och älskling isängen som fick oss att somna lite senare. och ja Klockan var sju och jag vaknade sen halv tre av att vara ganska pigg ja då hade jag ju nästan sovit mina vanliga åtta timmar. haha men efter ett kämpande somnade jag om och vaknade klockan åtta. Börjar jobba klockan elva idag och Nina varnade att jag antagligen inte skulle hinna hem om innan personalfesten. ATTANS ska man lukta skunk på stan ikväll? aja för denna gången haha. så ska packa ner lite saker för ikväll sen hoppa in i duschen och äta frulle med älskling, tänkte springa ner till konditoriet och handla lite bullar :) dom har dööö goda ost bullar. sen får vi se vart kvällen leder.

ciao bella


Catte Sandra Moa och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0