ledig dag.

hej.. vaknade ganska tidigt idag av mess från Uganda sen kunde jag inte somn om ska träffa världensbästa killkompis om ett tag. möjligen lite Solning idag och sen måste jag göra några ärenden i stan. och tyvärr jobbar min solstråle Fia idag så kanske ska traska in om där. för just idag är ja sånn kramig och känner för att krama min bästa vänner.. Måste vara för anders inte väkte mig när han gick i morse.

Hahah slut på trams snack. nu ska jag hoppa in i duschen och sen hämta Kalle och THOMAS väcka han för han verkar sova bort hela dagen. HALLÅ klockan är 10?nu när man i vanliga fall går upp så tidigt så känns det som hela dagen blir förstörd om man sover lägre än tio. CIIAO BELLA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0