lite sällskap

så känns så jobbigt för jag har inte jobbat på vikarie jobbet på evigheter nu eftersom det är jul och så många är lediga, börjar känna mig rastlös och lite slapp. Varit ute och gått en sväng med mamma i förmiddags och sedan lunchat lite där ska snart hämta cecilia på Ramlösastation. har inte träffats på allt för länge nu så de ska bli mys och snack om saker som behövs pratas om. Kul att dela med sig av sina erfarenheter ibland tänk sen när man är gammal och har barn och ska försöka få sitt barn att inte gå på dom niterna. :D

Nej nu ska jag chiila och imrogn är anders ledig så vi får hoppas jag också är det för då ska vi åka skridsko:D

CIIAO BELLAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0