Lustigt!

tja denna dagen blev det som vanligt mer av än vad planerna brukar säga.
blev en snabb lunch med mamma och sen ringde Sara så vi åkte först upp till nicolaiskolan och lämnade foto, som var tvunget att göra idag och sen upp till Ikea och jysk... nu har jag precis kommit hem och anders kommer strax och hämtar mig så ska vi upp till hans förldrar och äta. Hahah det var ganska läskigt att gå in på Nc eftersom jag sa att jag aldrig mer skulle besöka skolan då jag tog mitt kliv ut på studenten. men de var fantastiskt att träffa ugandalärarna och jag hade sara som stöd när jag knacka på . haha men ska dit igen då den nya gruppen ska ha sin redovisning. fick även veta att dom ska börja ha ett nytt arbete med Kina. låter hel fräsigt. Kina skulle jag velat upptäcka.

sen när vi var inne på jysk fick jag ett sms från dagis om att jobba på en gata jag inte visste var innom vårt område så jag svara ja på de fort Imorgon mellan 8-17 sen ringde jag upp min vikarie ansvariga och hon förstod inget ting hahah Lustigt var ligger denna förskolan? de tar vi snart reda på.. :) Ciiao bellla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0