mina katter är vegg!?

Så det blev  verken Isbanan eller ute och gå vid stranden när jag hämtade anders sen i ramlösa berättade jag att jag hade städat ner julgran och julpynt och då kom vi fram till att vi skulle åka upp till ikea istället och handla något at ha i hörnet. men när vi kom hem efter en lunch på ikea handlat blomma och även hyrt film och handlar lite mat så kom vi fram till att blomman faktiskt stod bäst i hallen. hahah så vi funderar på att skaffa en fortölj i hörnan. det återstår att se hur det kommer bli för mer sånt ska inte handlas denna månaden.

nu blir de film " L.A. DIGOLO" sen blir det  räk planka. ciiiao bella!
imorgon blir det jobb sen antagligen ledig på fredag sen jobb till helgen igen och anders får passa Andreas.:)





Fick lite hjälp med julgrans ned plockningen


Tror tyvärr inte min blomma kommer leva länge!
tur vi inte köpte den för 700:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0