mina ögon är dimmiga

jag sitter så djupt jag kan i soffan och känner hur ögonen redan dimmar igen klockan är bara tjugo över sex och vi har hunnit äta, jag gjorde taco paj som är så galet gott" men saken är den att jag får inte gå och lägga mig nu hur trött jag än är för ikväll är de TV som gäller. Jobbade till fyra idag och efter jobb åkte jag till willys för att handla lite käk.. nu har ju pengarna trillat in på kontot gott snack!! APELSINER för 7 kr KG. hahah i love it.. helt sjuka priser men tror dom försöker slå priset på ny öppnade netto på ättekulla. Jag tror min trött het kommer från kylan. de var ju så förbaskat kallt idag och jag har varit ute en stor del av dagen... VET NI VAD? jag hoppas i säng någon timma nu ändå hahah annars kommer jag inte vara normal imrogon. Puss så länge!



Älskling vi sticker ikväll nu direkt snälla?
jag är så trött de skulle vara skönt att bara komma iväg och slappa.!
vet inte hur många gånger vi har tänkt ta en sista minuten och ringa våra föräldrar från flygplatsen men det kommer alltid saker emellan. synd älskling har fast anställnig annars skulle de vara lättare att bara ta en liten resa då och då?

lagom besviken jag ser ut .. haha aj aj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0