morgon rutiner...

godmorgon sötnosar..
jag är dö trött och varför är det alltid så när man väl måste gå upp tidigt? som vanligt är det bara att ta sig i kragen så brukar det gå lättare. ska snart äta men just nu är jag inte sugen på det heller. konstgt jag som ÄLSKAR frukosten. och sminket först? de går inte med mina morgon planer. hahaha men ja man får väl testa något nytt?:) ska starta lite kaffe så kanske jag blir på topp.
vet ni vad? min fot verker så sjudundrans fortfarande känns som att foten borde vara svullen men icke!!? lustigt lustigt. mamma säger att jag ska vricka och vricka men de går inte att få loss något nerv.
men men ja de ska va halt på vägarna så ta de lugnt idag gott folk..

PUSS OCH KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0