Mummaa

Så gott folk har inte så värst mycket att skriva tyvärr. för min dag har både vatt tråkig mysig och helt okej. i förmiddags var jag ute och gick en sväng med mamma och killarna och sen satt vi och pratade i soffan i evigheter, mys. sen kom jag hem vid tre igen och tog tag i disken och började städa lite och blev jätte rädd då jag ser anders framför mig utan att höra när han kom in "jagdamsuga" sen har det blivit lite käk nyss skulle egentligen bli kyckligsallad men de fick bara bli enkeld sallar "Utan isbergssallad, eftersom min sambo tycker det smakar papper."
så lite tomat,gurka, groddar, minimorötter, paprika och Majs. Mumma inte glömma fetaosten ;)


lite pic. sen är de dax för tvn.





Kommentarer
Postat av: Anonym

min lilla misch. det ser gott ut!!!

2010-01-04 @ 20:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0