Pengar!!!

Så nu var vi äntligen hemma, jätte god mat, spagetti&köttfärssås. och semla&kaffe på de. super gott! sen körde vi hem anders farmor och tittade vart jag ska jobba imrogn, nu har vi äntligen satt på tvn .
Min fot värker fortfarande så de är förbaskatt jobbigt anders har masserat den hur mycker som helst men det hjälper inte. hoppas på att det blir bättre imorgon annars står jag inte ut. man kan säga att jag inte kommer få en ända sov morgon till denna veckan nu jobbar jag fram till söndag och det får mig att gäspa redan nu. ajaj jag behöver verkligen dom pengarna nästa månad då det har varit jul uppehåll så dagis :)

förästen vet ni en sak som är väldigt tråkigt? att nu framkallar man ALDRIG foto mer, så jag tog mig i kragen och framkallade några fina bilder från thailand idag. ska ner på stan nästa vecka och framkalla mer har jag bestämmt för finns det något roligare när man är 50 än att kolla tillbaka när man var ung och dum?



"dont worry about people from your past. theres a reason why they didnt make it to the future"




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0