Saknar min bästa vän dagligen!

Inget jobb idag men en tidig morgon då jag vaknar av en mardröm. haha kan man kalla de de när ens bästa vän är vampyr och ska göra en till vampyr? hahah skrajj var jag iallafall men efter att ha ringt henne vet jag ny att de var ju inte sant ;) hahah

Ska antingen upp till mamma ett tag eller ta Adams plats vid fika bordet vi får se i vilket fall som så ska vi gå på bio ikväll med paret Bermhagen! Trevligt för jag saknar min Lotta otroligt mkt just nu.. Det är samma som med amelie henne kan man ju omöjligt träffa för ofta just nu! :/ missmissmiss

Men fiia 'r som min andra pojkvän är jag utan hene för länge blir saknaden extrem :)

Nu ska jag käka lite frulle och fixa ihop lite tabletter till milli.. Ciiao bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0