Skadat benet av skidåkning!

Snart kommer anders hem då blir det käk och sen ikväll ska vi nog antagligen passa andreas..
Vågar knappt berätta när han kommer hem att jag råkade döda tomten i hallen med min väska tidigare idag, jag som verkligen gillade den fina tomten som stod där så fint och lös, de var den ända jag inte hade plockat ner av julsakerna och självklart skulle det hända. de känns faktiskt lite som att jag har en oturs dag idag! först tomten och sen soltiden. attans. nu snackar jag med thomas så vi hörs senare!

tio minus idag men vi ska väl inte klaga? solen har ju varit underbar iallafall. när jag var ute och gick med mamma i förmiddags frös nästan mina kinder ihjäl :/ vi ska som sagt inte klaga då de är så mycket kallare längre upp i landet väl?? Stackars brossan som är i sälen och skadat benet. frligt att åka skidor!

Ciiao bella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0