skippa kina maten...

hejsan snyggingar
min lördag har bestått av jobb som verkligen behövs eftersom jag inte riktigt vet hur mycket jag får in från dagis nästa månad med all denna jul ledigheten.. Men det har varit lugnt på jobb idag skulle ha tre kalas men det blev två då det sista kalaset kom tre barn så jag sa till föräldrarna att vi skulle ta det som vanlig entre stackare annars att vara tvunga att betala över tusenlappen för tre barn. sedan har jag stängt köket och hållt på att ramla på huvudet flera gånger.

Ikväll skulle jag med älskling till laröd och äta kina mat med hans farfar men eftersom jag slutade kvart över sju kändes det inte så aktuellt. Dum som jag är så jobbade jag i mina stövlar istället för i mina folla men är man dum i huvudet får kroppen lida..
nu tittar jag på singing bee men stinker bara vitlök eftersom jag gjorde vitlösdressing på jobb så det blir snart duschen för min del.. ikväll ska det bli så skönt att sitta med fötterna uppe på vardagsrummsbordet och bara ta det lugnt. Puss och kram på er



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0