Snön tinar bort och hoppet om våren börjar komma!

Tjena moss. fast jag inte mått så bra de senaste dagarna var jag på jobb klockan åtta idag och nu ikväll känns det bra att jag ändå tog tag i det. Pratade med thomas länge om hur jag skulle göra i går kväll och som vanligt vet jag att han stöttar alltid det som känns rätt!loveu.

Men ikväll var vi bjudna på lite middag hos mamma och pappa så vi kom väl hem för 30 minuter sedan. fick se lite fina bilder från julen som mamma tagit bland annat bilder på mig och stefan i snön. Dom bilderna fick mig att känna mig som barnet igen. alla bilder på mig och brossan i snön. och man minns kvällarna som blev senare än kvällar då snön inte täckt marken. här kommer några små godingar!

det har ju ändå varit ganska varmt idag och min förkylning har trivts ute i friska luftern.
hoppas nu snön försvinner för nu har vi dansat ut julen!






Lite jul Bak!



Lite jul dans då bakningen är klar :D

så de får vara nock. ciao ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0