snösnösnö

Fy farao vilket väder? galet så jobbigt det var att köra hem från jobb, först när jag kom ut till bilen låg det ett lager snö på ca 10 cm som jag fick sopa bort men när jag öppna dörren för att kunna ta borsten och skulle stänga igen fick jag massor med snö in i bilen såklart :( men var jätte jobbigt att köra hem sen och just när jag slutade idag slutade ju alla. jag fick sluta klockan fyra idag funderade länge på att gå eftersom de inte alls är kul att köra när det är såhär mycket snå, nollkontroll. och sikter är ju skit kass när det blåser snö som det gjort idag. Jätte trevlig förskola iallafall skulle lätt velat vara där igen. men som sagt utom mitt område så får se hur de blir med de.

Nu ska jag göra fiskgratäng sen sova riktigt tiidt! börjar nio imrogon så det blir sovmorgon lite iallafall :)

Puss och kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0