söndags mys.

Hejsan... haft en underbar fika dag med fia inte Lax mackan idag*!  GAAAh för dom har nämligen förstört min stora fvorit på EP.. gud så ledsen jag blev när jag såg de aja en ost och skink ist och självklar frappen ;) fiia som fick mig att börja älska den så vi båda tog samma idag love love. efter att ha suttit där och snackat i evigheter s¨tänkte vi ta en bakelse till snacket men hoppsan kom vi på att parkeringslappen hade gått ut. ajsingvasing..  så vi for hem till mina föräldrar så pappa fick titta på mina vindrutetorkare som jag har trabblat med nu uner snön! ajdå sen åkte vi hem till mig och satt i soffan och mös till klockan tre .. efter det har jag laggt fläskfilen i marinad och även gjort en kladdkaka. MUMMS. Ikväll ska vi på bion med fiia adam bh och hans girl. tss

Puss och kram

förästen tänkte tatuera mig igen och har lite besluts ångest för jag vill bara ha en och de är där problemet är jag har två som jag vill ha! AJSINGVAJS tänkte plasera den i nacken .

live for something or die for nothing - lev för något eller dö för inget

Amor vincit omnia - kärleken besegrar allt





Sometimes we need to stop analyzing the past, stop planning the future, stop figuring out precisely how we feel, stop deciding exactly what we want, and just see what happens..

Kommentarer
Postat av: catte

jag har amor vincit omnia i nacken :D

var det inte du som gillade "think twice" ? :O :D

båda är fina btw !

2010-01-26 @ 00:32:13
Postat av: ida

Jo jag var inne på de ett tag och skulle velat ha det också men älskar dessa texterna grymt mycket också kan ju inte ha hndra texter på kroppen.. förälskad i din text så fint!! <3

2010-01-26 @ 10:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0