tjena moss

halloj.. jag somnade igår klockan sex och när jag vaknade hade jag fem sms och massor missade samtal. får man aldrig sova i lugn och ro?? men jag sov iallafall otroligt skönt hela natten och var riktigt laddad för en ny dag då älskling väkte mig i morse när han kysste mig godmorgon och sa hejdå.. då gick jag också upp och starta kaffe och stekte ägg. mums. jobbade till halv fem idag på Humlegården trevligt ställa var ute i eftermiddags och åkte pulka.

imrogon börjar jag nio så ska sova strax vi kollar robinsson just nu sen ska vi krypa ner under täcket jag vet inte om man ska kalla detta måndag elle vad man ska kalla de. vissa veckor jobbar jag inte mer än två tre gånger men denna veckan har/ska jag jobbat alla dagar utom en och sen även "helgen" inte nog med de sen blir det måndag tisdag och tors nästa vecka. man ska INTE klaga när man inte har fast anställning det är bara att jobba vidare.

Imrogon ska jag träffa lilla fiia förhoppningsvis.. men vi får se vad vi hittar på för hon går på naturdiet nu så vi kan inte gå ut och äta och hon ville inte ha film mys för det blir för jobbgt..

Puss och kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0