tvn körs varm hemma hos oss.

vilken underbar dag.
vaknade vid tre idag och efter det har jag ändå bara chillat har nog gäspat var tredje minut och ögonen bara snurrar har suttit fast klistrad vid tvn hela dagen, skönt men imrgon blir det andra bullar. Anders kusin fyller år imrogon så vi ska åka till Ystad på lite god mat :) Puss och kram på er snart kallar sängen å¨mig igen, de sjuka är att det är fredag idag känns som söndag.

Idag kom jag även på att nu har jag och Anders bott tillsammans lite mer än två år. sjukt så fort tiden går från den där lilla ettan på furutorpsvägen till tvåan i landskrona och nu trivs vi mer än undebart i vår trea.
Nästa gång vi flyttar har vi bestämt att det ska bli hus. Jag älskar mitt liv med min älskling ♥ vi har samma drömmar i livet och bättre kan de väl inte bli. har man hittat den rätta då? de är frågan :) de känns som de!
Vi har varit tillsammans snart 4 år och fyra månader sällan vi pratar om de men så fort man tänker på de så har tiden bara sprungit iväg nästa gång jag kommer att tänka på de är de väl på fem års dagen!
Kärlek är underbart.

En bild på mig och mammsen under julafton haha och min underbara vovve som var bland det bästa tvåtusennio. ska ta en runda me honom imrogn längtar efter en skönpromenad! tyvärr börjar det bli mörkt ute nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0