vaken hela natten

jag vaknade precis? eller ja jag bestämde mig för att gå upp nu.. Det har tyvärr inte blivit mycket somn inatt eftersom förkylningen tar över mitt liv. jag skulle testa att gå och lägga mig klockan tio igår men eftersom jag inte kunde somna gick jag upp och kolla tv istället och kom isäng vid tolv. sen har jag legat och vändigt och vredigt mig tusen gånger inatt.

Snart åker nya uganda gruppen. Den 4 Feb, kan erkänna att jag är mer avis än vad jag någonsinn har vatt pånått. vill också tillbaka och kunna träffa trevligt folk igen...

Saknar min Fiia lotta som bubblan! Denna veckan har vi jobbat om varandra så när jag varit ledig har hon jobbat och tvärt om. saknaden börjar bli cpp stor!!! Bästa vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0