en underbar helg. snart börjar en ny vecka

tjena moss alla söndags glidare..
idag har vi bara haft en helt underbar söndag i lungnet i skogen i halland.
mitt ute i ingenstanns känns de som. i närheten hittade vi en affär på hemvägen som vi handlade lila muggar i ;) super snygga.. det  blev iallafall våfflor idag och de var super de också..

min fasters killes hundar var de enormaste jag sett och hur jädra mysiga som. kan inte ljuga och säga att jag inte blev rädd för dom ett antal gånger men hur gooa som egentligen men klart man blir lite skakig i benen när en BAMSE hund kommer springandes i fullgalopp..

igår var det också en super kväll Patricia och joel kom över och anders och jag öppna en vinflaska. blev bara två glas av det för mig dom andra drack så de blev nock :D vet inte men jag är inne i en pariod då alkohol inte smakar värst bra och inte är så värst intresserande :D bra pariod de där

spelade iallafall spel och sen kom johan och sara förbi.. och måste bara tillägga att de var helt underbart med lite helg. kram på er och fortsätt ha en underbar söndag:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0