fredags fräckisar

de har vart fredag hela dagen ;) full fart mot helgen.
slutade två idag så jag åkte hem och har gjort en massa för att slippa det i helgen. de ska bli en riktigt jädra slapp helg.. har även planterat om min ena blomma som växt så mycket att plastkrukan sprukit. funny ;)
ikväll käka vi lax och nu fastna vi på the legend of seeker. super bra.

imorgon blir de små supar kväll me de andra paret "fyllo" ;) som snart flyttar till ängelholm:)
och söndag ska det käkas ute me syskonen och rest of the familia

Ha en fantastisk kväll



Två killar ~12 sitter och diskuterar att istapparna som hänger från taken ser farliga ut.

Kille 1: Men tänk om det typ kommer ut en rökare och får istapparna i huvudet.
Kille 2: Ja, men rökning dödar, de har ju blivit varnade! Det står ju till och med på paketen.




En tjej ~18 med kraftig engelsk brytning som verkar vara utbytesstudent talar i telefon. Kompisen bredvid har hörlurar i öronen.
Tjejen (i mobilen): Jimmy slicka mig på festen igår… Jag vet inte varför, han fick väl bara för sig det… Jag skrattade förstås, men det var rätt obehagligt.
Hon lägger snart på luren, och vänder sig till kompisen som tar av sig lurarna.
Tjejen: "Tickle" in Swedish is "slicka", right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0