fy fan vilken underbar feeling...

Haft en helt underbar dag med sarah och ranne. super trevligt
gjort super god mat och snackat om massa onödigt???

sen har jag även fått bland dom största stenarna i mitt hjärta att försvinna. min sedan länge underbara vän skrev och allt skroll jag funderat över släppte så nu har vi snackat stor del av kvällen... helt underbart att ha dig tillbaka. det jobbigaste är kanske att tro man växt ifrån varandra utan anledning. men när man sedan får reda på att båda gått och tänkt tänkt tänkt känns de som allt släpper :D fan vilken dag! nu ska jag flyga in till sovrummet där älskling redan somnat.. ha en bra natt mina sötnosar :D

dagens lååt som Sarah och jag lyssnat och sjungit med på är : we are the world. hahah


CIiiao

Kommentarer
Postat av: Sarah

Det var en mkt mkt trevlig kväll, det får vi göra om snart min vän :D <3 <3 <3

2010-03-31 @ 21:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0