ingen intressant

tjena moss :D hoppas ni har det bra och att jag inte saknats för mycket.
har som sagt jobbat hela veckan så de har inte varit något speciellt att skriva :) jobbar helgen också så de finns visserligen inte så mycekt mer att skriva idag, älskling jobbar ocks idag så systemet på råå ska bli klart innan öppningen :) se det fick bli en mys fredag igår med glass och hallon. och vi trilla in i sänghalmen ganska tidigt :) skönt att acceptera sig att sova tidigt ibland. men idag börjar jag 9.30 så ska strax dra mig :)
hoppas ni hittar på massor i helgen för mig också.
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: hanna

fan va söta hundisar :D

2010-03-13 @ 09:08:50
URL: http://hannaalexandersson.blogg.se/
Postat av: LEILA

Snygg blogg!

Kika gärna in i min & lämna spår efter dig. Fråga gärna frågor till mig.

Ha en trevlig dag <3

2010-03-13 @ 09:37:37
URL: http://lleila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0