ska bli kul att börja träna igen :D

härligt har precis duschat.. jag gick ner till stan innan och fixade tränings kort som jag länge tänkt mig men inte funnits tid eller pengar.. så äntligen :) tog på avbetalning så det kommer kännas mer om jag inte går dit.
tänkte börja träna lugnt igen så det blir Roligt att gå dit men ändå tngt. träning ska vara kul och hålla i längden inta bara vissa perioder som det gjort för mig tidigare när jag fete tränat under vissa månader. Ja minns när jag gick på gymnasiet och tog först ett pass innan skolan och sen ett nytt när jag slutat. man orkar inte de hur länge som. så nu ska jag försöka få ett fint schema på detta också. ska blir skoj :)

det fick bli på friskis och svettis som tidigare känner mig som hemma där :)

Men nu ska jag och älskling fixa lite här hemma och ikväll blir de köttfärslimpa.
Underbar ledig helg tillsammans med min käreste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0