tid ork eller intresse

tjena:) efterlängtad???
hoppas allt är bra med er..
en ledig dag idag och det är verkligen toppen. Jag var inte människa imorse av gårdagens händelse ;)så de fick bli en Promenad med thomas & kalle i råådalen.. underbart

jag suger verkligen på att blogga just nu men som ja skrevigt tidigare gör jag jag inte de för er utan för mig själv :P för de kan vara kul att titta tillbaka om ett år ;P I fredags blev det en mysig kväll men min underbara vid tvn. även en sväng på väla, fixat en vårjacka och ett fint linne. sen på kvällen åkte vi dit igen fast då med Sara och Johan.
sen igår var de jobb kl tio till sex. Sedan kom Joel och Patricia förbi och de fick bli en hårdare repris på förra helgen ;) känns helt super att de är dom vi åker med i sommar :)

Men ändån sorry för kass uppdatering men just nu har jag verken tid, ork eller intresse av datorn.
för den delen har jag ändrat om lite i vardagen och fått in träningen nu också :D love it..

btw.. Jag saknar min snäcka dag ut och dag in!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0