då känns veckorna meningslösa...

tjena alla glada :) ja ni sega också förståss;)

tag sedan jag skrev sist och nu har min pärla kommit hem igen. förra vecka bestod mest av fika med tjejerna..

denna veckan har jag jobbat på som vanligt och hann även träffa Oskar som jag inte träffat på alldeles för länge eftersom han var en TOFFEL inte nice.. men lika trevligt som det brukar vara att tr'ffa honom när det väl händer vi satt och fika i fem timmar tills jag kände att ögonen började dra ihop sig.. de senaste kvällarna har jag somnat mellan 20-22 iisch vad veckorna känns meningslösa då..


idag har vi startat dagen med att sova från och till super skönt tills jag kom på att cecilia parkerade min bil på en parkering jag skulle flyttat bilen tio i morse.. i vilket fall som, jag hade inte fått böter .. tur för mig för det har jag verkligen inte råd med denna månaden ...

Rhodos resan är betald så de är därför denna månaden suuger..  iisch vi får väl se frammåt

Thomas firades igår ... en trevlig kväll men vi drog hem vid elva när de andra skulledra ut.

DENNA HELGEN SKA BLI SÅÅ SKÖÖN


sitter och lyssnar på mysig kärleks musik.. hahah de pirrar såå i magen när jag lyssnar på det och tittar på min älskling :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0